ipe

let the music play

Publicerad 2009-12-10 22:02:49 i Allmännt

HEJ OCH HALLÅ =)
jag är glad =D
och jag och jenny har haft en jätetrevlig dag tsm =)

nu sitter jag här och chillar och har typ bestämt att jag ska försöka ta upp mitt motionerande efter jul/nyår igen ! Fynderar på att köpa 3 månaderskort på Aerobicsstudion, dom hade brett utbud och MKT billigare än friskvårds. 400:- för 3 månader!
Om det är någon som vill joina mig så snakka med mig. (TILL EN BÖRJAN tänkte jag, sen får man ju dra dit då man har tid/ork/peppen!)
Ni kan ju kolla deras hemsida !


bild därifrån !

Kommentarer

Postat av: svammel bina

Publicerad 2009-12-11 15:23:05

JAG ÄR typ PÅ! :D vi får snacka om de sen, men de lät ändå VÄRT ;:d

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela