ipe

just want you to disappear...

Publicerad 2009-12-21 20:32:48 i Allmännt


okej.. mitt förra inlägg kanske inte sa speciellt mkt.. hade jävligt tråkigt och inget att skriva. heh. men det aknske ni alla förstod.


Idag har jag iaf;

x Prommenerat med min vovve ute i ovädret 2 gånger
(ena gången med sällskap av viccan och hennes vovve)

x Skottat en jääääääääääääääävla massa snö..
x Plockat ur diskmaskinen
x Lagat mat
x varit en duktig flicka på alla sätt

annars har jag kollat på film och snakkat på msn osvosv... frågan är bara vad jag ska göra nu... ha en kul kväll i kusmark... fyfaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad det suger då man inte har ngn att umgås med

Kommentarer

Postat av: Vikz

Publicerad 2009-12-22 02:54:45

jag sa att du fick vara med mej och sebastian om du ville men de tackade du nej till ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela