ipe

forget yesterday

Publicerad 2009-12-19 17:16:19 i Allmännt

blir inge glöggkväll av
blir att ligga hemma i min säng och vara halvsjuk/risig ist. känns tråkigt men skönt för känner mig inte så taggad på livet hursomhelst.
dessutom är jag sugen som fan på GODIS (typ chokladgodisar i papper, kola, osv).
men blir inget av eftersom man är i jävla ris kusmark.....



hejhej jag heter isabell och jag är 14 år
jag har mååånga sånnahär pinsamma bilder på denna dator..


kan ju hoppas att alla andra har en trevlig lördagkväll iaf
puss

Kommentarer

Postat av: vikkiep

Publicerad 2009-12-19 17:26:41

HAHA fan va söt

Postat av: johan

Publicerad 2009-12-19 17:51:07

hahahah söt bild :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela