ipe

dont wanna wait forever

Publicerad 2009-12-20 17:45:35 i Allmännt

Vaknade vid halv ett idag.
Blev att ta en prommisemd zakke och städa på verkstan, sen hem duscha, käka och nu sitter jag här framför datorn. Ovanligt.
Vad ska man hitta på ikväll då? ingenting? Jag vet fan inte vad jag ska göra ngn dag nu fram till julafton, förutom att jag ska på stan imrogon eller tis. Ngn som vill hitta på ngt med mig?

När jag ska till stan måste jag förbi hos mamma, och kan då hämta min kamera så fårni nog se ngra fina julbilder härifrån, kanske t.ex på våran superfina julgran =)





Har även gratis sms igen,

klarade mig inte längre ! så om du vill kan du smsa mig 0738097755

HA DET BRA, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela