ipe

SCHOOL

Publicerad 2009-08-20 18:10:59 i Allmännt

FÖRSTA SKOLDAGEN ÄR NU ÖVER
vad tycker isabell om det? jaaaa, känns väl skönt att den är över, men nu väntar många fler. jag är skrämmande trött och längtar redan till nästa lov, men det är underbart att umgås med mina fantastiska klasskompisar igen, nog för att jag träffat många i sommar :]
Ikväll väntas annars inga överraskningar (hur kan jag veta det egentigen?), och jag ska nog göra en tidigkväll eftersom jag typ somnar här och nu och klockan är bara tjugo i sex. Men ja , vi har ju sovmorgon imorgon innan idrotten, och jag (och alla nadra som inte har äckel-lektionen på eftermiddagen) SLUTAR SEN. bara en lektion altså. det känns najs som satan, i vanliga fall skulle man haft individuela oxå, men det slipper vi första veckan =D



Detta är då vårat schema.

Dom mörkt överkryssade kommer jag ALDRIG ha, dom ljust överkryssade ibland. Och frågetecknet fattade jag inte riktigt men det blir nog bra (A) jag följer efter alla andra

Kommentarer

Postat av: tjej som gillar svenska

Publicerad 2009-08-21 18:17:49

varför har du kryssat över svenskaB-lektionen som vi har på ? ;-D (JAG TAGGAR SVENSKAAAAAAAAAAA ^^)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela