ipe

maybe in another life, i could find you there

Publicerad 2009-08-31 18:54:07 i Allmännt

NU är jag hos mamma igen
NU kan jag uppdatera bloggen igen
NU kan ni slappna av igen, ipe is back

helgen blev kanoners.

fredag blev bio och se tarantino-filmen med massa trevliga filurer.
lördag blev att fira min farmor som fyllde 90 år. tänk så gammal kanske jag oxå blir. hemskheter. iaf på kvällen blev det att vara i linas stuga med henne johan emilj pierre och viktoria. blev surströming, film, mys, släppa ljus i sjön och snakk och skratt. ni är underbara <3
söndag blev lite övningskörning. jag äger allt och alla. sen hände ingenting. försökte lära mig kuben men jag failade. klarar bara till andra lagret

IDAG HAR DET IAF VARIT MÅNDAG
(no shit?)
och det betyder jobbigaste dagen i världshistorien för Te2b. men nu är den över och vi har fått läxa i 6/6 ämnen idag. yay. (men man han klart endel på lektionerna)


jag har för mkt saker att göra på för lite tid känns det som - gaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela