ipe

in your eyes, i see so much more

Publicerad 2009-08-16 21:13:31 i Allmännt

GÅRDAGSKVÄLLEN BLEV KANON
som alltid med er. ni äger. end of story
blev iaf skratt, bus, film och annat. tillexempel trash-klädsel och lite foton. HAHAHHHAHAHHAHAH jag ska inte säga att ni får se, för dte kommer ni säkert inte få. då är vi förevigt dömda till döden HAHA . aja jag tycker iaf att körsbärsbilden på mig blev superfiiiiin :]


förövrigt kan jag berätta att detta spel äger. även fats jag sa att jag aldrig skulle börja spela det (A) heheheheheheheh men jag suger typ =D

Morgondagens planer ser ut såhär;

chilla med dill > the dentist 15.30 > natta > stan > köpa hårfärg (både till mig och henne) > färga hår och få färgat hår > hoppa runt med frächare hår än förut =D
najs som fan
egentligen borde jag kanske klippa mig innan jag färgar, men HAHAHHAHAHAHAHAH jag orkar inte. jag kan leva med mitt slitna hår ett tag till (A)

Kommentarer

Postat av: LINA

Publicerad 2009-08-17 00:30:34

körsbärsbilden blev RAWR, isabell ;-)

Postat av: trash

Publicerad 2009-08-18 15:03:55

HHAHAHAHAHA isabell <3 körsbär

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela