ipe

i told you

Publicerad 2013-03-19 12:56:55 i Musik

 
 
matte2 omtentan skriven. idag har jag varit allt annat än på topp. inte bara gjort 1 klatig sak eller 2. skulle nog säga att 3+ bröjar närma sig och dagen är inte slut än. annars är måendet inte helt hundra. less på att äta alvedon och treo 293874932 gånger per dag för att inte bli liggande av huvudvärken. jag är inte sjuk men inte frisk. känner mig bara svag vilket jag hatar. kan inte träna :(
 
denna låt för mig att inse hur mkt jag älskar piano. ljudet och kännslan. saknar att spela. i mitt framtida rika jag då jag bor i mitt drömhus ska jag helt klart ha ett gammalt vackert piano eller en flygel. 

Kommentarer

Postat av: mathilda

Publicerad 2013-03-21 21:48:01

den kommer från min webshop: thebombshell.se :) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela