ipe

252 cambell parade

Publicerad 2011-10-20 11:10:13 i Australien

Nu ska jag berätta om min dag:
Började med att jag och viki drog ner på stranden, varmt som satan hansjälv. halv ett ringer vår chef till viktoria och säger att hon ska börja jobba 4 timmar tidigare (vår chef är lite, som han är). jag lämnas ensam, köper världens godaste glass. Drar hem då jag börjar känna mig less, gör mig iordning. kl 4 blevdet "lägenhets"visning. JÄVLIGT LYCKAT. Nu är de bestämmt att om mindre en månad ska vi flytta från vår ruttna bulmash-lägga. Sticker in till sydney imorgon och signat kontraktet. FYYYYYY SÅÅÅÅÅÅÅÅ BRAAAAAA! Kommer då ha internet på rummet ;) Iaf sen var jag mycket taggad på livet, gick och köpte frukt och onyttigheter. Käkade min $1 pasta som smakade bättre än vanligt! Gick ut och satte mig på gräsmattan bredvid stranden och käkade mango. Sen ville jag inte sitta inne i ris-läggan utan gick på smooch (snygg killen jobbade heheh) och köpte en latte så jag fick lite internettid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela