ipe

happy times

Publicerad 2011-07-03 23:10:38 i Barcelona



jag tror aldrig jag gråtit så mycket någonsin till ett oth-avsnitt, och jag är ändå ganska bra på sådant. det är altså söndagkväll nu, sista sådana som ska spenderas i barcelona. om exakt en vecka sitter jag på girona flygplats och väntar på att natten ska försvinna för att ta planet hem. 10,5 timmar ska jag sitta i ensamheten och försöka att inte somna (redbull + koffeintabletter?). vad ska man ens hitta på? läsa ngn tidning, käka, lära mig tycka om kaffe kankse? jag har inte ens min ipod så jag kan lyssna, och kan inte prata med ngn i tele för det skulle kosta en förmögenhet. tiden kommer i princip stå stilla. jag längtar inte dit.

Kommentarer

Postat av: vikkiep

Publicerad 2011-07-04 08:53:53

hehe ops din ipod är hos mig ...(A)(A)

Postat av: SaraN

Publicerad 2011-07-04 20:44:07

tagga kaffe!;)..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela