ipe

1 månad, 4 veckor, 28 dagar, 672 timmar, 40320 minuter

Publicerad 2011-08-01 15:14:29 i Barcelona





Jag saknar stranden som hade världens bästa vatten och vågor, även om de var en aningens för jobbiga försäljare. Jag saknar skolan och att stå bakom bardisken och blanda drinkar även om antalet sömntimmar om natten oftast var för få. Jag saknar carrefour med hur billig mat (och lindth chokladkakor) som helst. Jag saknar vår lägenhet även fast vi hade minst 10 kackelackor där. Jag saknar själva staden Barcelona och allt dess liv, rörelse och glädje. Jag saknar utelivet och alla klubbar där man kunde dansa natten lång. Men framförallt saknar jag människorna jag var där med, alla saker vi gjorde, hur roligt vi hade ♥ tiden i barca är oförglömmerlig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela