ipe

PÅSKLOVET

Publicerad 2011-04-25 13:09:21 i Festbilder

Som ni redan vet harde blivit lite ridning, annars har detta lov bjudit på häng med vännerna, stan, glass, torsdagkväll blevdet bio och se red riding hood som var mkt bra och sevärd, fredag dag blevde att bege sig till frostkåge och umgås med jenny mattias gulle-emme mamma och kjell, gosis, sol och god mat.

Fredagkväll skulle jag och några trevliga prickar grilla, men halv tio blandade vi första drinken, spontanfeter gillas! Kan bifoga lite bilder:









därefter blev det en trevlig kväll på olles (som avslutades på max men de behöver vi inte prata högt om hehe). lördagmorgon vaknade jag upp pigg och kry (?), efter ett tag begav jag mig mot kusmark, njöt i den underbara solen, sedan bestämmdes de att vi även skulle ut lördag. Förfest i moises brors lägenhet, trevligt folk och även denna kväll olles. mkt trevligt har tyvär inga bilder! Tack alla inblandade ni äger ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela