ipe

near you

Publicerad 2010-03-23 19:23:42 i Kläder & Shopping


stentvättade svarta jeandleggings (som ser ut som mina gamla som gick sönder) från jc, vit "vanlig" tröja från hm, ljusblå shorts (lite baggy) med slitningar från hm, hårinpackning från goldwell, "small talk 3-in-1" från TIGI

den som tror att jag klarar av att gå på stan utan att köpa ngt tror fel.
jag har seriöst ngt problem i huvet

hemma nu iaf, och INGENTING jag måste göra. känns så förbannat skönt. eller ja, borde träna men har ingen ork ikväll pga jag knappt sovit något inatt.
har ju iaf fixat håret nu och jag är nöjd :) frisyren ser ut som förut, men färgen är lite annorlunda, och kommer bli änn ljusare om ett tag. försökte fånga det på bild men gick inge vidare,
NI FÅR TRÄFFA MIG IRL INSTÄLLET =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela