ipe

want to believe

Publicerad 2010-12-20 21:10:07 i Musik



vackert. kost. rösten. nostalgi. det är vad denna låt är för mig. gammal favorit helt eneklt. refrängen är oslagbar. klicka på bilden för att lyssna/njuta



2 dagar kvar till ett välbehövligt jullov. för att vara ärlig tror jag det kommer äga. julafton, annandagen och nyårsafton är 3 av de dagar jag har planerade, och de ska iaf inte sluta annat än lyckligt. Ska umgås med människor jag bryr mig om, familj och vänner, och vad kan vara bättre än det?

Idag vann iaf jag, viki, lina och emma var sin biocheck på 150:- för "bästa idé". Är altså designprojektet jag talar om. Hade redovisning för en jury av innovatörer och vi ägde helt enkelt. amazing ♥

Även fått tillbaka två prov idag. Kan enkelt konstatera att jag bara blir sämre och sämre i skolan. Men aja det funkade, inget jättehemskt. helt okej klagar inte. bara dåligt om det skulle vare jag för 1-2 år sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela