ipe

not ready to let go

Publicerad 2010-08-22 14:43:40 i Isabell



Jag menar alltid någonting med mina rubriker till mina inlägg. Det har oftast ingenting att göra med själva inlägget, men har alltid någonting att göra med andra tankar i mitt huvud. Rubrikerna är nästan alltid citat ur låtar jag lyssnar på som jag tycker beskriver nägon kännsla jag känner.

Jag har varit ägare av 5 par converse i mitt liv och inte på ett enda av dom har jag använt mig av de översta skosnörs-hål-paret. Jag vet inte varför men nu känns det bara konstigt om jag skulle börja göra det :)

Alltid när jag sitter vid datorn och pysslar på med allt möjligt, så sitter jag även och sjunger med till musiken jag lyssnar på. Men jag har ju alltid älskat musik och allt vad som hör till.

Jag tror på att om man berättar sina innersta drömmar så kommer dom inte slå in. Ingen människa kommer någonsin få veta allt om mig. Känns mycket bättre med ett litet avstånd. Jag är min egna bästa vän. Jag är den enda personen som vet vad jag egentligen känner. Enklast så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela