ipe

en chailatte på smooch senare

Publicerad 2011-10-24 11:13:57 i Australien

nu är det snart två månader sedan denna bild togs. känns helt sjukt. det känns inte som två månader sedan vi tog planet (som förövrigt var awesome, lyxig mat, gratis vin och 3 säten var) från arlanda och lämnade sverige. tiden går så fort, jag fattar det inte. visst, ibland känns dagarna otroligt långa. jobbet är inte det roligaste och jag längtar efter tryggheten hemma. men i det stora hela blir jag rädd att allt detta snart ska vara förbi. jag både längtar och är rädd för den dagen i februari jag kommer jobba min sista dag på jobbet. allt vi har kvar då är roligheter, men det är böjan på slutet av denna resa, och jag vill verkligen inte att den ska ta slut. 

hoppas att allt är bra med alla därhemma, tänker och längtar efter er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela