ipe

julklappar till ip

Publicerad 2014-11-25 18:08:00 i Allmännt

 
 
detta är även saker som står på min önskelista (förrutom klocka från mk som jag publicerade inlägg om tidigare).
 
-skulle inte tveka på att beställa hem schampot och balsamet själv om de inte blev 1000kr. kanske får bli en julklapp till migsjälv sen om ja känner mit rik efter jul hehe. iaf är de i samma serie som min hårinpackning som jag älskar. och snart är mina andra stora schampo och balsamflaskor slut. kanske värt det ;)
 
-en västerbottensring. i silver. så fint, har velat ha de ett ganska bra tag nu
 
-nya skidglasögon. så man kan se lite fancy ut i backen. helt klart mina glajjor som drar ner standarden på mig hehe. 
 
-smycken från denna hemsida. så otroligt fina saker. djur, fåglas osv. örhängen och ringar är väl det jag håller mest kärt. sååååååååååååå fiiiiiiinaaaaaa
 
känner mig som ett litet barn som skriver önskelista. är impad av migsjälv att jag faktiskt kommit på saker iår jag verkligen vill ja, men är ju tyvärr ganska dyra saker så är som svårt att önska sig :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela