ipe

gröt

Publicerad 2014-04-28 16:27:39 i Allmännt



ännu en helg har passerat och en mycket trevlig sådan. fredag var oslagbart rolig och den spenderades med underbara brudar. grilla burgare, förfest, sedan begav vi oss mot stuk och dansade oss svettiga till 80-90tals livemusik. lördag var jag bakis och den tillbringades på stan (utan inköp!), och sedab åt jag och sara massor med godsaker, bland annat smörgåstårta till middag!

igår var det söndag men de kändes som måndag. spenderades på skolan för att färdigställa en akvarellbild!

förövrigt har jag tränat och haft världens träningsvärk i benen. är typ tvek på att jag kommer klara dagens cxpass efterssom värken än inte försvunnit haha...

onsdag sticker jag iaf söderut och jag är så jävla taggad!!!!! ska försöka komma igåg att knäppa lite bilder som jag kan visa på bloggen sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela