ipe

if i fall for you

Publicerad 2013-09-02 22:34:23 i Allmännt

 
första dagen av tvåan har passerat rätt så enkelt. en lektion byggmaterial och har ej fått mina böcker än så kunde ej plugga efter. imorgon blir de tre lektioner fårse hur de ska gå hehe. man känner att skallen verkligen inte är van att lyssna så mycket. kommer ha typ tre lektioner varje dag nu ett bra tag frammöver, menmen så är väl livet att plugga.
 
har även tränat ikväll. bodypump. bara vänta och se om jag blir lika handikappad av detta pass som förra. annars har jag sällskap i min tvåa några dagar nu :) sofia bor här efterssom hon måste vara häruppe med skolan (distansplugg). så vi har kollat lite idol sen var de typ godnatt. skolan tär på krafterna!
 
aja. allt ska nog lösa sig, med tiden. många tankar just nu om att börja på arkitekturlinjen, allt nytt, vänner, människor, allt. 
 
sov så sött 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela