ipe

tillbaka till verkligheten

Publicerad 2013-11-04 13:57:56 i Allmännt

 
kan ju förövrigt berätta om min frånvaro senaste tiden!
 
hade en vecka med redovisningar och massa tentaplugg. gjorde inte mkt annat än skolan då (eller gjorde jag? minns knappt). fredagen den 25e kom och byggmaterialstentan skrevs och därefter buss mot skellefteå. mysig middag hemma hos mamma och sen umgås med sara och niklas och kolla idol.
lördagen blevde andra bullar och boda borg. vi var inte så jätteduktiga på ta stämplar men kul var de och när de gäller tävling tror jag att jag får superkrafter. sedan hem och käka middag i ensamheten (mamma och kjell skulle bo på hotell i piteå med mammas syskon osv) och öppna vinaren. blev tyvärr inte bara en vinare som slank ner den kvällen hehe. superkul kväll iaf med hannah sara niklas och emil. och träffade många kända ansikten ute på verandan!
söndag och åt chips ostkrokar och pizza så sjukt fräscht :D måndag morgon och blir utringd till min favvisförskola i kåge och jobb. jobb även tisdag på samma ställe :) kvällen spenderades hos viccan och jonte i deras fina lägenhet ! onsdagen började ja känna av förkylningen så valde stanna hemma på dagen (gjorde inge spec tror jag?) men på kvällen blevde sushi och häng i frostkåge riktigt mysigt !
torsdag blevdet först stan i skell och kom hem med två finfina (dyra....) tavlor. har förövrigt inte fått upp dom på väggen än men ska visa då jag fixat !!! sedan buss till luleå och sedan kvällsöppet på stan här med sara och ida. lite shopping , och spenderade en hel del tid på ica kvantum hehe
fredag var kommen och ja vaknade pigg som en spigg (bara aningens ont i halsen, skallen, näsan, bihålorna.....) för dagens schema var fullspäckat. ica och handla igen och hämta ut paket, tvätta, städa, baka två bröd och göra den underbara skaelsen ni kan se på bilden. jag tycker han blev supersöt jag vill inte skiljas från han men snart tror jag han är full i mögel :( IAF. kvällen närmade sig och sara kom hit och vi började göra middag: vb-paj och räkröra! SERIÖST HÖJDPUNKTEN PÅ DAGEN blev så jävla gott. klockan gick och folket började droppa in. förfesten i full gång och blev ganka mkt folk tillslut. köade i ca en timma till stuk, gick in, dansade lite, gick runt, gick hem pga att ja började bli nykter och höll på dö av min huvudvärk typ. 
bakisdag men var mest bara sliten pga förkylningen. sara var här och vi kollade tv, sov lite och största ansträningningen var att gå på ica och köpa sallad till middag (och godis hehe). 
söndag och vet inte riktigt va ja gjorde. kollade massa elsas värld och sen lagade ja supergod middag: falafel i tortillabröd ! MUMS. 
idag måndag iaf och haft "intro" på konstruktionsteknink-kursen samt delat upp returen på vår vägg-rapport. varit hemma ända sen lunch men inte gjort mkt för världen. JAG HATAR ATT VA SJUK och ha noll energi och snyta sig helatiden.
aja. nu ska alla som klarat sig igenom denna ganska värdelösa text ha en stor eloge och sen säger ja tack för mig :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela