ipe

om du sträcker ut din hand

Publicerad 2013-05-23 22:31:58 i Allmännt

 
dagen har vare nice även fast jag befann mig på skolan mellan 8.30-18.00. fysik och arkitekturhistoria. hela eftermiddagen sittandes/liggandes på gräsmattan och diskutera byggnades och arkitekter, ganska mysigt faktiskt :) och fick mig ju en dajmstrut också hehe
 
men fredag imorgon igen. skolan och rita lite, kvantum och sen hem till mig och grilla chilla och några glas. lördag blir planerna att dra på stan och kanske hitta nå fint för att senare på kvällen ha surströmmingsmiddag med massa kuliga prickar. dricka, kasnke spela kubb eller ngt annat somrigt och sedan dags för partybåt igen. söndag bakisdag på gräsmattan igen. känns som en hyffsad repris på förra helgen men vad gör väl det, den var ju underbar ♥

Kommentarer

Postat av: vikkiep

Publicerad 2013-05-26 16:32:08

vi MÅSTE kör mycket suris-kvällar i sommar!! åhh så gott !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela