ipe

just dream away

Publicerad 2013-05-28 01:17:49 i Allmännt

förra årets yra med min nattispattis
 
måndag idag (eller ja igår). efter förlite sovtimmar lör-sön så kunde ja självklart inte ta mig ur sängen imorse och det gör att jag inte kan somna tidigt ikväll. alltid detta problem ;) har iaf varit ganska dålig på plugga idag men iaf ritat lite. tränat ett cxwork-pass och vanliga prommisen runt sjön! imorgon blirde att försöka ta sig till skolan så tidigt så möjligt och sitta ute och gräsmattan och sola/förhöra varandra på arkitekturhistorian. vi har fan tenta på lördag, dvs ingen brännbollsyra för min del :( MEN ja överlever kankse, alla som ska dit får ha de underbart jag är avis på er ! 
 
aja, fårse vad denna vecka har att bjuda på. har INTE tänkt att sitta och plugga 24 h om dygnet. lite ska man vål få njuta av det fina vädret, att det snart är sommar, god mat och underbara vänner med :)

Kommentarer

Postat av: dinbabe

Publicerad 2013-05-28 07:51:16

kommer inte vara de samma utan dig... :(:(:(:(:(:(:(:(:(
VI FÅR TAGGA STADS ISTÄLLET <3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela