ipe

will you come party with me in my castle?

Publicerad 2013-03-21 22:11:51 i Allmännt

Fredag: plugg sen kolla gladiatorerna med sara
Lördag: plugg sen flyga på min supersnabba kvast till ume och festa hos viki (nej de sista ska ja inte göra men ja önskar att ja kunde)
Söndag: plugg
Måndag: skriva tenta och sen åka till skell
Tisdag: åka till kus, följa och titta på en kissemisse vi kanske ska köpa (A) 
Onsdag: hänga med allec&pontus och deras goungar
Torsdag: SEMIFINAL ETT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och sen feeeeeest!
Fredag: Storklinta och skidor med jenny mattias! mysa med emme och mamma och mormor
Lördag: Middag och hockey på Olearys och sen FEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Söndag: bakisdag sen åka med jenny mattias och emme till mamma och kjells nyköpta stugan för middag
Måndag: åka tillbaka till lule och HÄMTA UT MINA PAKET PÅ ICA!
Senare: fortsätta med skolan, börja om med träningen (ska vara frisk då!!!!!), fest till helgen? ;)
 
+ massor massor mer ;)
 
om jag dom närmsta dagarna verkar neråt påminn mig bara om att ja har en förjävla bra vecka framför mig !

Kommentarer

Postat av: Blåkulla?

Publicerad 2013-03-22 11:55:22

Annars kanske jag kan komma och hämta dig på min kvast ?

Postat av: Cornelia Nilsson

Publicerad 2013-03-23 15:46:17

Fullspäckad vecka, gött!

Kolla in mitt senaste inspokollage och låt dig inspireras, du kommer säkert gilla det.

Kram på dig tjejen,
Cornelia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela