ipe

what i need

Publicerad 2013-03-21 21:55:06 i Allmännt

 
en bild på min busiga bästis (varför har du inga skor på dig?) som jagade mig med stenkastning! LÄNGTAR TILLS SOMMAR!!!!!!!!!!!!!!!
 
just nu är ja jättejätteglad och lyssnar på partymusik. gissa vad jag har gjort? tyckte inte det räckte med en hm-beställning (beställde igår) utan beställde lite grejer från nelly också! JAG ÄLSKAR KLÄDER och längtar tills dom kommer! man ska väl göra vad som krävs för att bli glad va? hela dagen har ja varit nere (matteplugg och sjuk) men why not avsluta bra :) 
 
dock får jag inte ta del av mina nya kläder innan jag åker hem till skell (måndag) utan jag ska ha en underbar vecka med familj & vänner först ♥ (dock mattetenta på måndag absolut först........)

Kommentarer

Postat av: Viccan

Publicerad 2013-03-22 08:10:07

hahah jag är så utomordentligt söt ibland =D Vettefan men jag klättrade ju genom fönster och uppför stega också så xD miss you<3

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-22 11:54:34

Åh älskling lägg ut bilder på kläderna sen !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela