ipe

got to be true to myselfe

Publicerad 2013-03-14 16:10:10 i Allmännt

 
torsdag idag, helg snart men rädd att denna ehlg inte kommer innebära helg för mig. på bilden ser ni då mig för ca 2 minuter sedan. humöret är hellt okej odag bara tröttheten som inte är som den ska. vaknade nio då väckarn ringde men klarade inte av att kliva upp då. elva tvingade jag mig ur sängen och bestämde mig för att ja inte orkade åka på skolan och plugga utan att plugga hemma istället. har det hått bra ? njaaaaaa har kollat två girls-avsnitt, diskat, kollat på ALLA bloglovininlägg jag missat under resan och annat man kan roa sig med en dag som denna. 
 
livet är ändå rätt så bra om man bara kopplar bort att jag har två mattetentor att skriva (och en ekonomi som jag nog kommer skjuta upp ännumera). solen skiner och man får ha solglasögon till skolan, förhoppningsvis får jag snart använda min nya skinnjacka, slutspel i hockeyn och iår skall vara året vi tar hem guldet, snart påsk och en längre vistelse hemma så man hinner träffa massa änniskor man saknar. och förövrigt har jag och mina sköna bönor bokat in oss på en gratis trerättersmiddag i april, de kan ju faktiskt löna sig att kolla sin ltu-mail då och då. 
 
aja. middag snart, kommer inte orka göra ngt seriöst så blir nog sallad/frukt + proteinshake. sedan 1,5 timma träning. hoppas att john blund vill hälsa på mig tidigare inatt för imorgon ska jag vara på skolan åtta. wish me luch

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela