ipe

glass är gott

Publicerad 2013-06-24 20:32:03 i Allmännt

 
 
jag måste bara skriva att jag FIXADE MIN FYSIKTENTA OCH ÄR SÅ JÄVLA GLAAAD. så jävla oväntat och så jävla underbart. iaf, jag är glad. blev fara och käka bergsbyglass för att fira (bilden är inte från idag men ändå, blev för exalterad på glass för fota)!
igår blevde en sväng till bjuröklubb med andre för att käka godmat, även lite häng i moises stuga. verkligen vackert där. Idag har jag jobbat på mitt favvoritdagis och de gör jag kanske även imorgon. onsdag ska jag till luleå på lägenhetsvisning och torsdag hämtar jag frida på flyget sedan party hela hlegen. KAN VECKAN BLI BÄTTRE?

Kommentarer

Postat av: Isabell

Publicerad 2013-06-25 11:34:05

TAGGA!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela