ipe

mycket

Publicerad 2013-07-07 21:14:29 i Allmännt

 
kanske ska göra en lite uppdatering om vad som händer annars då när jag lika är igång. bott i kusmark sen i onsdags men bestämde mig för att ta med katten till stan och vara här ett tag istället. vet inte vad det är med mig men blir alltid stressad av att vara ensam i ett hus. ensamheten? menmen kommer nog inte kunna stanna här länge innan katten blir galen av att bo i lägenhet (han är ju van att vara utomhus) så får kasnke åka tillbaka imorgon. förövrigt jobbar jag första dagen imorgon på myran där jag ska vara 5 veckor frammåt. på ett sätt känns det jobbigt att inte vara ledig längre men är nog bra för mig att få lite rutiner. 
annars har jag skrivit på kontraktet till nya lägenheten nu. ska bara ringa och ändra min hemförsäkring och massa smågrejor sen är de uppstyrt. fyfan va ja längtar till den dagen allt bara är klart och jag kan pusta ut och vara nöjd med min fina lägga :) 
enda planerna för veckan än då länge är att jobba, köpa målarfärg, måla mina köksstolar och sen till helgen blir de luleå och hamnfestivalen. 
 
ha de bra alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela