ipe

senaste dagarna

Publicerad 2013-12-26 11:08:10 i Allmännt



23e
klippte mig på attityd och håret blev jättebra men lite väl kort. mitt på dagen blev de dags för johannas yoga. yinyogan är väldigt speciell och avslappnande och var väl skönt men inte riktigt min grej. sedan begav vi oss mot frostkåge och käkade pizza. kvällen spenderades i soffan.

24e
julafton och allt på topp. blev endel stök under dagen (hann även med hårfärgning) innan de blev kalle och julbord. mätt som bara den, julklappsutdelning, bus och spel med emme mm. sedan dags för julklappsleken och de var galet kul (första gången ja kör). kvällen avslutades i soffan

25e
ganska händelselös förmiddag vi kollade blandannat robja rövardotter och käkade ännumera julmat. på eftermiddagen åker jag och mamma från frostkåge och jag till kus och hinner träffa ena fastern+kusiner. sedan ännumer julmat och julklappsutdelning nr2. massa mys med buskissen

26e
idag alltså. åkte med tyra till stan och nu har ja städat och stökat lite. borde utnyttja dagen till nått vettigt men vet ej om ja orkar. ikväll är de iaf party som gäller och detta hos lina innan vi beger oss ut på verandan. kommer bli superkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela