ipe

so lets get undressed cus u look a little lonely

Publicerad 2013-04-19 15:15:42 i Musik

 
 
fredag igen. sjukt glad efter gårdagen och solen lyste även denna förmiddag! dubbel arkitekturhistoria på morgonen sen handling och efter de har jag städat läggan. 1,5 h tog det. hurfan kan de ta så lång tid att städa 26 kvm? aja, nu är de iaf RENT. 
inga direkta planer för helgen. ikv kommer frida hit och myser med mig och tvingar mig se letsdance (haha okej ja lider inte är ganska kul). imorgon ? kanske stan ja är sugen på hitta förvaringslådor till toaletten och en ny större handväska. och kläder hehe .(var SÅ nära att ja gjorde en beställning från asos nån dag sen).... sen morgonkvällen även den utan planer, fest?
men måste göra massor i alla mina tre kurser. typ för mkt för att kunna greppa och få sigsjälv till att göra ngt alla. aja de löser sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela