ipe

let me see you dance

Publicerad 2013-04-02 14:22:50 i Allmännt

skulle ej säga nej till thailand just nu...
 
har alltså bara en lektion idag, skissrak, och den bröjar 14.30. sjukt dryg tid. efterssom jag är så lat orkar jag inte göra nå vettigt av resten av dagen? jag har typ kollat serier, legat och tyckt synd om migsjälv för att min huvudvärk aldrig slutar, pratat med syster (om helgen och jobb!) samt deklarerat! jag blev mkt glad då jag öppnade mitt kuvert från skatteverket! kanske överlever ändå hehe. 
 
efter skolan blirdet ica och hämta ut hm-paket! nelly paketet har fortfarande inte kommit??????? om de blir som förra gången ska ja fan döda nån som kan hemsöka dom. nä okej men ja blir riktigt jävla förbannad, ALLTID problem med dom senaste tiden.
ha en bra dag i solen! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela