ipe

just like a magnet

Publicerad 2013-04-22 21:50:39 i Allmännt

ge mig sommar GE MIG TRÄSTOCKS ♥
 
denna helg var planerad att bli en plugghelg, men så blevde verkligen inte ;) lördag dag spenderades på stan och blev lite kläder, förvaringslådor till toaletten och ett par gula skor rikare! käka go-kyckling hos frida till middag och sedan var festen igång. förfest hos norlund och sen blevde att dra ut med grabbarna (en viss tordhall hade glömt legget). fan askonstigt att inte ha ngn tjejkompis, dvs TOA-KOMPIS, med sig ut. kännes aslonely då man skulle kissa haha. blev iaf blackjackspelande, dansgolvet osv ! TREVLIG KVÄLL
söndag och jag var asbakis och lite för få sovtimmar. somnade två gånger under dagen. orkade inte göra ngt vettigt. aja vad gör de om 1000 år ? 
 
idag, måndag (helg snart?). ritat lite på skissarken men går inte snabbt frammåt. fysikföreläsning. även tränat och NU JÄVLA KÄNNS DET BRA. nu ska jag fan inte vara sjuk längre!!!!!! har även förälskat mig i protein-banan pankakor. dom gör mig lycklig så jävla gott jag smäller av. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela