ipe

i say goodbye to my weakness

Publicerad 2013-04-01 19:59:33 i Allmännt

 
jag har haft det helt underbart hemma i skellefteå! hunnit träffa alla människor jag velat träffa, familj vänner alla! kollat på kissemiss som ska bli ny familjemedlem, kollat på hus med min halvsyrra hennes kille och deras barn som dom förmodligen kommer köpa, varit och hälsat på mormor och umgåtts massor med min älskade mor, syster och emme. åkt stjärtlapp. hunnit äta massor av gott blandannat middag i mamma & kjells underbart fina nyköpta stuga. varit på ladan och sett hockey (som tyvärr slutade i förlust) med vänner. och lördagkvällen som inte slutade förän sextiden på morgonen (det var ljust ute haha) som jag visat bilder från !
 
TUSEN TACK FÖR VECKAN,
jag är en så lyckligt lottad människa som har alla fina runtom mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela