ipe

helg snart?

Publicerad 2013-04-09 18:03:54 i Allmännt

det kryllar verkligen av ekorrar i min skog nu på våren
 
träningen gick asbra och jag hade verkligen taggen igårkväll, men inte imorse då jag vaknade. min hals var som en gröt och hela skallen full av snor och slem. gått runt hela dagen med huvudärk och stundtals tendenser till feber. FUCK LIFE ingen träning ikv. men kunde iaf använda skinnjackan för första gången idag, käkade stuvade makaroner till middag (mums!) och unnade mig en marabou dröm krisp på ica!
 
förövrigt kan jag ju berätta om hur mycket jag hatar nelly.com och deras sjukt dåliga service. dom har (enligt mig) gått från den bästa nätshoppen till att jag aldrig mera kommer beställa därifrån. om ni undrar vad som hänt kan jag berätta att inom loppen av ett halvår har jag inte fått två av paketen jag beställt. de har skickats men under vägen kommit bort. visst detta kan man se som postens fel men ligger under nellys ansvar och att man knappt får ngn ursäkt utan att dom bara säger "vänta 14 dagar sen får du pengarna tillbaka och du kan göra en ny beställning" är helt sjukt. hur FAN kan ett seriöst företag bete sig på det sättet? är samma sak som om man skulle gå på en restaurang och fick vänta 1-2 h på mat, man berättar för servitrisen som säger "jaha beställningen måste kommit bort men ni kan få era pengar tillbaka så kan ni testa beställa igen". det skulle aldrig hända men tydligen okej hos nelly.
aja, det är synd på deras snygga kläder men inte värt de då dom bara ska jävlas och man inte ens kan få sina beställningar.

Kommentarer

Postat av: Sn

Publicerad 2013-04-09 20:14:31

Klart det är ekorrar! Det är ju en ekorrskog!;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela