ipe

detta som kallas blod svett och tårar?

Publicerad 2013-04-25 23:03:42 i Allmännt

när jag inte kan träna mår jag psykiskt dåligt, så jävla bevisat som de bara kan bli.
måndagen och tisdagens träning gick hur bra som helst. tog paus onsdag för att inte gå ut alltför hårt. idag var zumba + cxwork på schemat man var tvungen avbryta efter halva första passet. cyklade hem och ärlig talat ikväll mått skit. varför kan jag inte få vara frisk och ha min energi? varför kan jag inte få möjligheten att uppnå mina träningsmål? två fucking månader sen jag kunde göra ngt seriöst.
inte nog med det så börjar ju mina knän strula och jag får ont (pga att jag inte tränat). haft ett till "anfall" liknande de ja hade i julas som gjort att ja inte kunnat böja/stödja men blivit bättre men jag känner mig alltifrån stabil. när såna saker händer då man redan mår dålig är de väldigt enkelt att tänka negativt och oroa sig, för framtiden. 
jag orkar inte jag är så jävla less. 
 
sorry för deprimerande inlägg men känner inte för att skriva ngt positivt

Kommentarer

Postat av: vikkiep

Publicerad 2013-04-28 15:26:12

träna är de bästa som finns, riktiga lyckorus. Men se till att du går till läkaren och blir frisk innan du kör igång. Menignslöst att du börjar träna och sedna kolapsar ? en gång för alla , gå till doktorn. Börja med att kolla blodvärdena :)
PUSSS
/ en erfaren lirare

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela