ipe

du har makten att bränna mig

Publicerad 2012-09-28 21:36:00 i Allmännt

eller varför inte lite popcorn?
 
fredag IGEN. veckorna flyger iväg men självklart helgerna med. varje dag denna vecka kan beskrivas på detta sätt: skola - plugg på stuk - hem och stresslaga/äta middag - träna - chilla och godnatt. idag blev de ingen träning men blev fysikdugga nr 2. sedan satt vi till halv 8 med fysiklabben. PÅ EN FREDAGKVÄLL! handlade och drog sedan hem och käkade lyckad fiskgratäng i min ensamhet vid niotiden. nu ska ja bara ta de lugnt (,frysa) och kanske kolla nån bra film ikv. köpte passionsfrukt som ja kan mumsa på :) 
 
morgondagens planer är ut i skogen med mina skogsälskande vänner och plocka svamp/lingon. sen stan. sen party. kommer bli en nice dag :) 
 
ja läääääääääääängtar tills mitt nelly paket kommer!!!!!!!
HA DE BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela