ipe

the very best

Publicerad 2012-07-23 20:19:07 i Allmännt

 
då är alltså denna trästockshelg över. lika fantastisk som vanligt. lika jobbig bakissöndag som vanligt. har helgen varit som vanligt? nej förfan. TACK ALLA VÄNNER som gjort så jag ramlar ihop på golvet skrattandes, fått mig att vilja hoppa dansa skrika, och bara vara världens bästa umgänge denna helg.
 
kan även berätta att torsdagen spenderades på förfest hos matte, en fest där man inte BORDE varit nykter ;) FYLLON (A)! åkteiaf senare en sväng i niklas camaro med han sara och erik. blev spanande på folk, krysset och lyssnade på maskinen en sväng. 
 
och jag påstår inte att jag haft minnesluckor under helgen, minns bara inte riktigt vad jag sagt till alla folk jag träffat heh

Kommentarer

Postat av: Vikkiep

Publicerad 2012-07-23 21:00:18

Haha va fan bilden

Postat av: Winie

Publicerad 2012-07-24 00:33:32

Torsdagen ägde!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela