ipe

u know my cameras can see in the dark?

Publicerad 2012-01-08 14:22:07 i Australien

jag suger på att blogga, jagvet. kommer säkert inte bättra mig sålänge jag är här. men en sak jag ska göra är att dagen jag slutar jobba (26 jan), ska jag böra skriva dagbok. eftersom att vi inte kommer ha tillgång till internet dagligen efter vi flyttar kommer jag inte kunna publicera det då, utan funderar på att lägga ut allt som en följetång då jagommer hem istället. låter den iden spännnde?
senaste tiden, var har hänt? ett antal fester, planerande inför vårat resande, jobb. typ. thats it :)

Kommentarer

Postat av: vikkiep

Publicerad 2012-01-09 00:48:19

alltså see in the dark.... fan så ägda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela