ipe

imorgon då jag vaknar

Publicerad 2012-01-31 15:41:51 i Australien



senaste tiden hängt med underbart folk, käkat glass, brännt ansiktet värre än ngnsin förr, igår blev det umgänge med viki miki yunni chandi kevvi macki, farväl, vapire diaries

jag vill prata jag vill skriva men min skalle kan inte forma det jag känner till text eller meningar. jag är förvirrad men samtidigt är allt så klart, önskar bara att det vore på ett annat sätt än vad det är. detta är inte sättet det var meningen det skulle sluta på, detta är inte sättet det borde sluta på. allt kunde ha blivit helt underbart fantastiskt för ett ögnblick, men varför glädjas ens en liten stund då allting från bölrjan var omöjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela