ipe

passade att göra lista nu tyckte jag

Publicerad 2012-02-21 16:29:47 i Australien

Jag har insett att allting löser sig
Jag lyssnar på vad folk har att säga innan jag dömer dom
Jag pratar inte alltid så jättemycket
Jag tycker om mina vänner sjukt mycket
Min bästa vän är många personer
Min första kyss funkade finfint
Jag avskyr att behöva ge mig
Kärleken är någonting som jag varit utan alldeles för länge
Jag saknar någon att krama om
Jag kommer aldrig att glömma vissa minnen från min barndom
Jag är hemligt förälskad i min granne vidar (A)
Sist jag grät var jag jävligt förbannad
När jag är glad känns allting helt fantastiskt
När jag vaknar på morgonen lovar jag migsjälv att lägga mig tidigare
Innan jag går och lägger mig ligger jag oftast och smsar
Just nu tänker jag på hur jag ska göra med en sak
Idag ska jag bara chilla
Inatt kommer mina underbara kompisar sova hos mig <3
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, hitta på ngt med mig?
Jag vill verkligen inte att sommarlovet ska ta slut
Jag undrar hur lång tid det kommer ta...
Jag har insett att man måste våga för att vinna
Jag lyssnar på detta just nu
Jag pratar mycketmycketmyckett hellre på svenska än engelska
Jag tycker om att dansa
Min bästa vän är en männsika jag tänkt behålla resten av mitt liv
Min första kyss var inget speciellt
Jag avskyr att kliva upp ur sägnen på morgnarna
Kärleken är någonting vackert och sällsynt
Jag saknar hemmalagad mat
Jag kommer aldrig att glömma texterna till vissa låtar
Jag är hemligt förälskad i damon (vampire diaries)
Sist jag grät var jag full
När jag är glad vill jag ibland hoppa runt och skrika
När jag vaknar på morgonen är jag alltid nuförtiden jättekissnödig
Innan jag går och lägger mig lyssnar jag oftast på musik
Just nu tänker jag på hur allting ska bli då jag kommer hem
Idag har vi legar på satranden och stekt
Inatt är 4e sista natten i bondi
Imorgon skiner förhoppningsvis (och troligen) solen
Jag vill verkligen inte behöva ta tag i mitt liv igen
Jag undrar vart jag kommer befinna mig till hösten

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela