ipe

in another life, i would be your girl

Publicerad 2012-02-03 15:37:38 i Australien

hade gillat bilden om man hade sett min överläpp, och om jag hade kunnat redigera den i ett vettigt program (miss ps). denna bild är tagen dagen efter jag brännde sönder mitt ansikte (hade 3 meter smink). det har gått 5 dagar och det är ännu inte bra. har tappat all hud fleeeeeeera gånger, jag ska aldrig mera underskatta solen. min rygg såg fett brun ut men nu håller huden på lossna där med jippie.
hör att ni där hemma har det kallt och jävligt. vi har väl inte heller haft bästa turen med vädret senaste dagarna. grått och kallt även här. har frysit så mycket på nätterna att jag inte kunnat sova. men ska förhoppningsvis bli ändring på det nu. förhoppningsvis lite surfing på schemat imorgon.
annars då, jag är så fruktansvärt dålig på skriva här på bloggen. vet som inte vad jag ska skriva. självklart skriver jag och berättar dom stora händelserna, ska kasnke frammöver göra ett inlägg om vad våran plan är då vi börjar resa. aja vi får se. lätt att lova saker såhär på småtimman.
kan även säga att första riktigt jobbiga farvälet är förbi. klart det var jobbigt att säga hejdå till alla hemma innan man drog, men då visste man säkert att det inte var sista gången man sågs. men nu vet man inte även om man lovar varandra. vi lever i olika världsdelar, men jag vill inte mista dig. det är så jävla svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela