ipe

tattoo

Publicerad 2012-04-11 21:52:00 i Isabell





mina två. kan bara säga att ingen av dem var enkla att fotografera själv så ursäktar för halvtaskiga bilder.
översta tatueringen gjorde jag i australien på bondi ink. blev hur jävla nöjd som helst och gick (okej hoppade) med världens fetaste leende på läpparna föera timmar efteråt. kostade $180
andra gjorde jag i thailand hos en samma man som även lina & natta tatuerade sig hos. är en bambu-tatuering så är gjord av bamburör, nål och gjord förhand (ingen maskin nej). rätt häftigt faktikst. kostade Β1500

båda två har stor betydelse för mig, om någon undrar får ni fråga mig personligen :)

Kommentarer

Postat av: BONDI INK

Publicerad 2012-04-12 09:34:23

åh dom är så jävla fina!!!

ÄLSKAR dock nummer 1 !! hahaha du var så spårat hög efter....!

Postat av: Kikki

Publicerad 2012-04-14 09:35:51

åh nummer två är ju hur fin som helst! (du vet redan att jag avgudar den första)

Postat av: Kikki

Publicerad 2012-04-14 09:38:30

åh nummer två är ju hur fin som helst! (du vet redan att jag avgudar den första)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela