ipe

på svensk mark igen

Publicerad 2012-04-05 09:10:55 i Allmännt

från och med idag, torsdag den 5 april, skriver jag på kontraktet att bli en bättre bloggare igen. nu är jag tillbaka hemma, har i princip all tid i världen, och det är ju roligt att skriva av sig. kommer ångra i framtiden om jag inte gör detta. ipe is back

landade altså i sthm igår 07.00. efter en ca 10 h lång flygresa som för mig kändes som 2 (två timmar fulla av flygplansmat dessutom hehe). därefter blev det några timmars väntan innan planet till umeå gick (ca 1000 spänn billigare än till skell), där jag och viki fick panik över hur mycke vitt som fanns på marken.. Landade och sprang runt i shorts (och fick endel blickar), och en taxi och buss senare var vi hemma. stört. cp. stört.

igår hade jag ett väldigt kärt återförenande med mamma, jenny, mattias och emme. fastän jag inte trott att jag saknat människorna hemma så mycket inser jag nu att det har jag. ni är otroligt bra

men iaf, natta har fortfarande min dator så kan inte lägga in några bilder än. men ja, jag ska skriva, jag ska visa, jag ska berätta. ni ska få veta så mycket som möjligt. australien och thailand. ha bara lite tålamod (A)

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-04-05 15:55:26

Välkommen hem!<3

Postat av: Kikki

Publicerad 2012-04-06 03:19:44

Är lite avis... måste vara underbart !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela