ipe

fantasilöst?

Publicerad 2011-10-25 10:47:00 i Australien



update två dagar i rad, det är inte dåligt det.
kan bara säga att jag fick regn på min lediga dag. SUUUGER. hade ju planerat att jobba på brännan. nä men nu är det bara tagga jobba 967234723982379 timmar resten av veckan. sitter på smooch och är ensam och inlåst här för tillfället haha. matt (killen som jobbar här) stack på affären och litar tydligen så pass mycket på mig för att lämna mig här! borde typ sno något gott men jag är för snäller, hoppas han bjuder mig på något när han kommer tillbaka, det var ju ett tag sen nu!
annars kan jag berätta att min alkis till chef försöker att göra mig till alkis också... berättade för honom att jag ibland har problem med att sova och han tyckte att en whiskey varje kväll var lösningen på problemet. då jag sa att det nog inte var ngt för mig tyckte han att jag var konstig.... han är dock alltid lite småberusad har vi kommit fram till. sverige och australien har olika syn på alkohol och här är det tydligen okej att vara som han.... fyfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela