ipe

jag längtar efter:

Publicerad 2011-10-25 23:59:00 i Australien

att ha internet hemma, svenska kranar i duschen, ny musik i ipoden, att spela gitarr, att baka och äta god hemmagjord mat, min älskade zakkepojke, min säng, att kunna känna trygghet, att göra ingenting och slökolla på film/serier, svenskt godis, att ha en garderob med lite urval, snö (HAHAHHAHAHAHHAHAHAHnä), nytvättade kläder, att ha koll på vad som händer alla människor & ute i världen, att prata regelbundet med alla människor jag vill prata med, att inte behöva spendera 99% av all vaken tid på jobbet,


och självklart min älskade familj och mina underbara vänner ♥

Kommentarer

Postat av: Hannah

Publicerad 2011-10-27 04:56:37

åh, sköt om dig där nere och ta vara på dig!

Jag förväntar mig att få hem en jättebrun bella i mars(?)! Hoppas du hare kanon där nere <3!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela