ipe

varför går det inte göra mellanrum på blogginläggen?

Publicerad 2011-11-13 10:16:13 i Australien

nulägesrapport: måendet kunde vara bättre, feber och snorar som tok. damp på mobilen som öppnar nått jävla program helatiden och drar batteri, går inte heller lägga över bilderna från fredagkvällen då jag viki micaela kevin och chandra var ute och hade kul. annars fick jag lön idag, vore ju underbart om den inte var en vecka sen.
för att vara lite positiv också kan jag berätta att jag och min käre sambo imorgon ska in och hämta nycklarna till nya placeet, shoppa och käka pancakes imorgon. kommer bli awesome, hoppas febern håller sig borta. även awesome att chefen äntligen anställt två till tjejer, slipper vi jobba så förbannat mycket :)

Kommentarer

Postat av: Hannah

Publicerad 2011-11-20 06:21:53

gå in på "html"(brevid där man laddar upp bilder) och lägg in koden "<br />" där du vill ha ett mellanrum ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela