ipe

3 dagar kvar...

Publicerad 2011-05-26 16:29:37 i Allmännt


alanya 2010. sunny beach here we come

Det blev inge byte av blogg, fixade upp denna ist. dock sjukt drygt då jag ändrade kategorierna, och typ mer än hälften av inläggen inte ligger i någon kategori, och lite drygt att alla bilder som jag tidigare laddat upp är 600 px breda, dvs för små. Men det får vi alla leva med. Kanske någon gång kommer ta tag i att fixa med kategorierna :) snabbgjorde iaf en header, ett litet kolage med ngra fina människor på heh ♥

nu när jag har en nydesignad blogg borde jag kanske ta tag i skrivandet lite, eller ? (A)

Kommentarer

Postat av: viktoria

Publicerad 2011-05-26 17:11:44

HIHIIHI LÄNGATGAR

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela