ipe

TRÄSTOCKS DAG TRE

Publicerad 2011-07-24 14:56:19 i Festbilder



























detta var altså sista och tredje dagen av trästocksfestivalen 2011. ett år kvar till nästa gång, känns sorgligt. trä är typ roligaste helgen på året, och de kan jag ärligt säga utan att överdriva.
jag fick dock lov att ta de lugnt igår med tanke på att jag jobbade idag, men blev riktigt bra ändå. förfest hos lina, och sedan bege sig in på området, bli dränkt av regn, träffa fina människor och sedan bege sig hemmåt.

tusen tack alla vänner, denna helg har varit fantastisk ♥

Kommentarer

Postat av: HannaH

Publicerad 2011-08-19 01:00:46

haha de roliga är att på bilderna jag är med på, ser jag ju mist lika dragen ut som er - om inte mer :O!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela