ipe

give me everything tonight

Publicerad 2011-07-17 20:48:49 i Barcelona



detta är alltså jag in action på roxy i barca (osminkad, ofixat hår, förmodligen nyvaken också hahah), med ett aningen trögt ansiktsuttryck hehe. antar att jag gör en city ricky med tanke på tranbärsjuicen och sodan. jag skaaaaaa skärpa till mig och lägga ut mera barcabilder för det finns kan jag lova. har inte bara mina bilder utan även annalisas och sannas. men jag är bara för lat, som vanligt. jag jobbar typ helatiden varje dag, och dessutom är det sommar så är bra att skippa datorn. har typ en miljaaaaard blogginlägg på bloglovin att kolla på känns trögt. aja. hoppas alla ha de bra :) pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela