ipe

feeest

Publicerad 2011-01-09 18:52:49 i Festbilder

Det var ju så att i fredags vare fest här. Natta och sara fyllde 19 så det skulle firas. Överlag var de en riktigt jävla trevlig kväll så självklart ska jag dela med mig av lite bilder. Ledsen att dom inte kommit förän nu, men bättre sent än aldrig RIGHT?



kvällen börjades med att nattz och sven kom hit, sven käkade och vi resterande blåste barnpartyballonger



även förberedelser inför den mkt lyckade bålen



som kankse inte slytade alltför lyckat



vissa smakade den ?!?!?!?!?!?!??!?!??! ångrar att de inte var jag, NOT
(men palla skriva kommentarer till bilderna det sög ni får klara er utan)





































finns faktiskt en hel del andra bilder. över 200 bilder från en kväll är helt ok!

Kommentarer

Postat av: sn

Publicerad 2011-01-09 19:58:37

jag heter sara.........;)

Postat av: vikkiep

Publicerad 2011-01-09 19:58:51

wow snygging, ny kjol :D?

BÅLEN SÅG FAN MUMS UT, ångrar att jag inte var med och kunde smaka...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela