ipe

pigg bild

Publicerad 2011-12-06 06:46:35 i Australien

söndagkvällen: vi begav oss mot kevins restaurang (där leonardo dicaprio käkat 2 gånger senaste tiden) för att få lite gratis taco. blev inte mkt av eftersom köket stängde? vi drog vidare till ett kebabställe och det var mkt gott. mina 3 svenskar svek mig och tog en taxi hem och jag fick hänga med en tysk och två koreaner. efter ett tag var vi bara tre och vi drog på en klubb kallad hugo's. förutom att musiken sög, det kändes som jag var yngsta människan där, jag var inte så full och att jag gillar inte riktigt kostymnissar så var det trevligt.
måndagen: jag och sambon sov relativt länge, drog in till junction, åkte buss en evighet och var sedan på södra australiens största IKEA (haparanda är större). dom hade inte ens kaviar till knäckebrödet. och inte ens alkohol i glöggen. dock klagar jag inte på köttbullarna i restaurangen! på kvällen blev det jobb och jag var DÖD. "isabell were is ur smile?" "u look like u havnt sleept in 3 days". tack men det var sant. DÖD. men kunde ändå inte sova på natten haha.. var utan internet också så fick damp, men nu är det problemet löst.

Kommentarer

Postat av: eewwweeewewe

Publicerad 2011-12-14 18:31:36

Sötnos! vill du vara så vänlig och uppdatera!! :D:D:D:D Blir galen när jag inte får läsa vad du har för dig!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela